Het Venrays Mannenkoor heeft afgelopen zaterdag, 18 juni, met veel plezier een steentje bijgedragen aan het Rotjekoor festival in Rotterdam. Samen met zo’n 140 andere koren doorkruiste het VMK de binnenstad waar 25 podia beschikbaar waren om op te treden op een dag waarop ook de Roze Zaterdag voor de nodige reuring zorgde. Het VMK betrad het podium in concertgebouw De Doelen en in Citykerk Het Steiger. Tevens verzorgde het spontane optredens in het Centraal Station en in de Markthal, waar ook de toevallige voorbijgangers bij het feest betrokken werden. Aan het eind van deze zonnige dag kon tijdens een boottocht op de Nieuwe Maas de inwendige mens worden gesterkt en werden de banden tussen de koorleden klankvol aangehaald.

Mannen die ook wel eens aan zo’n festivalfeestje willen meedoen zijn welkom, kom dan kijken bij een van de repetities op donderdagavond om 19.30 uur in De Witte Hoeve.