Muzikale directie

Ron Hanssen

Het Venrays Mannenkoor (VMK) heeft na een intensieve zoekperiode een nieuwe dirigent aangesteld in de persoon van Ron Hanssen per 18 augustus 2022. Ron is daarmee de opvolger van Anton Kropivลกek, die op 23 juni jl. afscheid heeft genomen van het VMK.

Met Ron Hanssen heeft het VMK gekozen voor een dirigent die een brede en langjarige ervaring heeft met de muzikale leiding van koren in Limburg. Zo is Ron in het Venrayse al langer bekend door zijn rol als dirigent bij Vocal Group Transparant. Hij heeft de ambitie om met het Venrays Mannenkoor nieuwe uitdagingen aan te gaan op basis van een gebalanceerd programma met, afhankelijk van de gelegenheid, zowel klassiek als modern en hip repertoire.

Samen staan we sterk

De muzikale directie bestaat uit een team van mensen binnen en buiten onze vereniging. De muziek commissie, met een aantal leden uit het koor, is hierbij een belangrijk onderdeel.

Gedreven, Gezellig, Gewoon doen!

Zing met ons mee!