In bijna anderhalf jaar “Coronostop” heeft het Venrays Mannenkoor ondanks de beperkingen niet stil gezeten.
Er is op de tribunes van SV Venray gerepeteerd en sinds afgelopen donderdag zijn de repetities weer op aangepaste wijze hervat op anderhalve meter afstand en zittend in plaats van staand.
Want er staat wel degelijk het een en ander op het programma. Er wordt gerepeteerd voor ons jaarlijkse Eindejaarsconcert op 18 december 2021. Op 19 december verzorgen we een kerstconcert samen met Harmonie St. Catharina uit Leunen-Veulen-Heide. Daarna natuurlijk het opluisteren van de Mis op Eerste Kerstdag. Ook het concert in Schinveld ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum van Anton Kropivšek als dirigent van Oranje Schinveld staat op het programma.
Om op al deze concerten goed voor de dag te komen heeft het koor in het weekend van 17 september een repetitieweek in Abdij Hotel Rolduc in Kerkrade.

Het Eindejaarsconcert staat dit jaar in het teken van het afscheid van onze dirigent Anton Kropivšek die ons na 17 jaar gaat verlaten.
Het doorgaan van deze activiteiten is natuurlijk afhankelijk van de ontwikkelingen rondom Corona. Hopelijk komt er op 13 september duidelijkheid omtrent de 1,5 meter en het toegestane aantal toeschouwers in de Schouwburg.
Daarna wordt besloten over het al of niet doorgaan van het Eindejaarsconcert. Dat betekent ook dat u op dit moment jammer genoeg nog geen kaarten kunt bestellen voor ons Eindejaarsconcert. Indien het doorgaat staat u een schitterend en verrassend kerstprogramma wachten.
Als dat het geval is bent u natuurlijk van harte welkom! Wellicht kan dan ook de nieuwe dirigent (m/v) aan het publiek worden voorgesteld.
Tot die tijd houden wij u op de hoogte via de media, facebook en natuurlijk onze eigen website