Onder de noemer ‘’ Roojse Kels Live ‘’ organiseert het Venrays Mannenkoor (VMK) op 7 oktober een spetterend TOP2000 concert in de Bolzaal van Schouwburg Venray. Daarbij wordt ook aan mannen die geen lid zijn van het koor de gelegenheid geboden om het podium te betreden. De zangers van het VMK weten uit eigen ervaring hoeveel plezier het geeft om samen muziek te maken voor publiek en zij gunnen iedereen van harte zo’n ervaring.

Het VMK zal deze avond zelf zijn swingende kant laten zien, maar biedt dus ook een kans aan andere mannen om samen met broers, buurtgenoten, vrienden, collega’s, teamgenoten of andere gelijkgestemden zingend op het podium te staan met een zelfgekozen nummer uit de Top2000. Zangervaring is daarbij niet nodig. In de aanloop zullen de zangers tijdens een aantal workshops/repetities vakkundig worden voorbereid. Geïnteresseerden kunnen zich aanmelden door een mailtje te sturen met hun naam en telefooonnummer naar RoojseKelsLIVE@outlook.com.