Zoals jullie waarschijnlijk weten is ook het Venrays Mannenkoor met het project RockKoor genomineerd voor de Cultuurprijs 2019.

We kunnen natuurlijk al jullie steun goed gebruiken, want we kunnen maar liefst € 1.000,00 voor ons project winnen

Stemmen kan zaterdagavond vanaf 20.30 uur via internet. Heb je kaartjes en zit je in de zaal, zorg dan dat je een mobieltje met internet bij je hebt om te stemmen. Zit je niet in de zaal, dan kun je evengoed stemmen. De uitreiking wordt zaterdag live bij Omroep Venray Televisie uitgezonden. Tijdens de uitzending leggen we precies uit hoe dat gaat. Zorg dat jij je stem laat horen! De uitreiking/uitzending zal om 20:00 uur beginnen.Tijdens de avond zal het RockKoor z’n eerste optreden verzorgen. Er is hard gerepeteerd om een goede eerste indruk achter te laten met ook genomineerde muzikaal leider Ad Welten.
Het stemmen op zaterdagavond vandaag 20:30 uur zal zover we nu weten vanaf de website lopen: www.culturavenray.nl/de-cultuurprijs.
Hou eventueel onze Facebook pagina in de gaten voor updates hoe te stemmen morgenavond.

We rekenen op jullie steun!!

De genomineerden:

Schijt aan de Grens: Een dorpsfeest wat als geen ander de verbinding weet te leggen met andere gemeenten. Innovatief dit jaar is de beweging naar het centrum en de totaal andere invulling van het thema ‘zalige zonde’ per locatie.

Ad Welten: Ad heeft zich het afgelopen jaar nog meer ontpoptals positieve muziekinfluencer in Venray. Vooral zijn inzet voor de Redbox Session is een highlight waar deze nominatie voor staat. Door de Redbox Session krijgt popmuziek weer een groter podium in Venray.

Rockkoor Venray: Een initiatief van het Venrays Mannenkoor waarbij compleet een andere weg is ingeslagen, door ‘out of the box te denken’. Een totaal ander genre in vergelijking met het genre van het Venrays Mannenkoor. Zo zoeken ze de grenzen op en stappen ze echt uit de comfortzone.

Gerrit & Jan ereleden vd hazekeutel: Jan & Gerrit zetten zich al jaren volop in voor Jeugdvastelaovesvereniging D’n Hazekeutel en betrekken zo alle jeugd bij de vastelaovend in onze gemeenschap. Als innovatief punt komt het bolderkarrenproject naar voren waar ze de mede-initiatiefnemers van zijn samen met Grad en Antoon. Ze schakelen organisaties in voor materialen waar (techniek)leerlingen van het Raaylandcollege bolderkarren mee bouwen. Deze bolderkarren worden ter beschikking gesteld aan basisscholen voor het creëren van een fantastische optocht.

Meer over het RockKoor kun je vinden op onze Facebook pagina: www.facebook.com/rockkoorvenray/

Alvast bedankt voor jullie steun.

Zangers en muzikaal leider Ad Welten
Projectgroep RockKoor