Afgelopen zondag 12 februari waren een aantal zangers van Venrays Mannenkoor onderdeel van een prachtig opgezet programma tijdens Pielhazekeutel Live in de Bolzaal van de Schouwburg. Verschillende leden van het VMK waagden zich op het podium en werden tijdens hun optreden bijgestaan door hun kinderen of kleinkinderen. Samen zongen zij “1000 sterre” van Björn en Mieke en “Jan en Miep” van Tamara Koonings, met swingende begeleiding door de Rooyse Hofkapel.

Na het geplande optreden werd er nog een verrassingsode aan de groep “Now Weej” gegeven om hen in het zonnetje te zetten.

Het was een fantastische middag voor jong en oud in een gezellige vastelaoves sfeer. Een mooie opmaat naar komend weekend!