We sluiten ons seizoen af in stijl!
Het Venrays Mannenkoor is verheugd om jullie uit te nodigen voor een speciale avond vol muziek en gezelligheid bij Café de Uitmarkt op de Markt in Venray.
Na jaren van afwezigheid, door corona, hebben we het jaarlijkse evenement weer in ere hersteld. Naast de optredens van het Venrays Mannenkoor zelf, bieden we ook een open podium aan waar verschillende groepjes en solisten hun talent zullen laten horen.
Dus, kom op donderdag 13 juli vanaf 20:00 uur langs en geniet van een gevarieerde avond vol prachtige muziek en verrassende optredens. Het is de laatste kans voordat we met onze koorvakantie starten, dus mis het niet!
De toegang is gratis, dus breng je vrienden en familie mee om samen met ons een fantastische avond te beleven. Dit is een geweldige kans om het Venrays Mannenkoor weer eens te horen en te genieten van onze passie voor muziek. 🎤🎶
Noteer de datum alvast in je agenda en zorg dat je erbij bent: donderdag 13 juli, 20:00 uur bij Café De Uitmarkt Venray op de Grote Markt in Venray. Tag je vrienden en verspreid het nieuws, zodat niemand dit bijzondere evenement mist!
We kijken ernaar uit om jullie daar te verwelkomen.