Aanstaande donderdagavond om 19:30 uur sluit het Venrays Mannenkoor zoals gebruikelijk zijn repetitieseizoen af met een spectaculair open podium bij Café De Uitmarkt Venray aan de Grote Markt in Venray. Het belooft een bijzondere avond te worden!

Het mannenkoor zelf zal een kort optreden verzorgen. Dit jaar is extra speciaal omdat beiaardier Rosemarie Seuntiëns samen met het koor een aantal nummers zal spelen op haar mobiele carillon. Roosmarie opent het podium om 19:15 uur met een indrukwekkende performance vanuit de toren van de grote kerk.
Deze samenwerking is tot stand gekomen door de hulp van stichting Carillon Venray.
Zorg dat je op tijd bent om dit bijzondere deel van de avond mee te maken!

Wil je je eigen nummer komen zingen met eigen begeleiding of wil je zelfs samen a cappella zingen? Alles is mogelijk! Meld je vooraf aan via info@venraysmannenkoor.nl of vraag op de avond zelf of er nog ruimte in het programma is.

Een van de speciale gasten is mannenkoorlid Guus Vreugdewater, die samen met een deel van zijn band, The Black Jack Project, een aantal nummers zal spelen.

We zien je graag aanstaande donderdag bij Café de Uitmarkt!