Het Venrays Mannenkoor doet mee aan de landelijke open korenweken! De deur staat extra wijd open voor nieuwe zangers tijdens de komende repetities.

Na een geslaagd concert in Schouwburg Venray op 14 mei jl. gaan we ons voorbereiden op nieuwe optredens, zoals het Rotjekoor festival in Rotterdam. Dit is een ideale gelegenheid voor mannen die houden van zingen en gezelligheid om kennis te maken met het VMK. Kom er lekker tussen staan en voel de sfeer van een mannenkoor-in-actie!

Wij verwelkomen alle mannen die houden van zingen en een aangename sociale omgeving. Zangervaring is fijn, maar echt geen noodzaak, dat vullen we aan met lessen. Wij heten alle stemmen van harte welkom op deze avonden.

Ook Jan Smit en Nick en Simon leerden zingen in een koor…

Wil je kennismaken met het Venrays Mannenkoor?

Kom dan naar een (of meer!) van de drie open repetities op donderdagavond, 19.30 uur op 19 mei, 26 mei en 2 juni. in De Witte Hoeve, Gasstraat 5, 5801 CT Venray.

Kijk en luister of je een plaats in dit koor voor jezelf ziet. Ervaar de sfeer van de pauze om 20.45 uur en vraag ons gerust het hemd van het lijf om 22.00 uur, na het einde van de repetitie. De derde helft is natuurlijk ook iets om niet te missen.