Afgelopen donderdag mochten we tijdens ons open podium opnieuw een nieuw lid officieel verwelkomen in ons koor. Na een korte “stage” hebben zowel Arthur als het koor positief gereageerd op zijn definitieve lidmaatschap.

Onze nieuwste aanwinst is Arthur Gerritzen. Geboren en getogen in Tegelen, heeft hij door de liefde voor zijn vrouw Tamara zijn weg naar Venray gevonden. Hier werkt hij als leerkracht basisonderwijs, een leuke maar soms drukke baan. Om zijn hoofd leeg te maken, heeft Arthur recent zijn oude hobby weer opgepakt: zingen. Vroeger zong hij al in een jongerenkoor en een close harmony-ensemble. Via het project Rooyse Kels Live is hij nu bij het Venrays Mannenkoor terechtgekomen.

We zijn blij met zijn komst en kijken uit naar de mooie muzikale momenten die we samen gaan beleven!