In een betoverend decor namen Venrode Voices en het Venrays Mannenkoor ons gisteravond mee op een onvergetelijke reis naar kerstmis. De avond ontvouwde zich als een reis langs verschillende stations, elk met hun eigen unieke klanken.

Venrode Voices, het swingende popkoor dat zijn naam eer aandeed, trakteerde het publiek op levendige uitvoeringen van nummers als “Step into Christmas” en het kippenvel bezorgende “Gabriella’s Song”. Onder de begeleiding van Max Smeets op piano brachten ze niet alleen muziek, maar ook een overvloed aan enthousiasme.

De zangers van Venrays Mannenkoor brachten op hun beurt een sfeervol repertoire dat naadloos aansloot bij de kerstsfeer. De keuze om niet alleen traditionele kerstliederen, maar ook andere meeslepende nummers, zoals “Indodana” en “Ave Maria” van Biebl, op te nemen, voegde een extra dimensie toe.

In de nummers die gezamenlijk werden gebracht, kwam de harmonie van mannen- en vrouwenstemmen prachtig tot uiting. Dat smaakt naar meer!

De reis eindigde met een sfeervolle gezamenlijke uitvoering van “Stille Nacht” samen met het publiek. Een prachtige afsluiting van deze muzikale reis en een perfecte opmaat naar de kerstdagen.

Bekijk een fotoimpressie gemaakt door Frank van Eck en Wilbert Claessens: https://www.amazon.de/photos/share/UhrecajZ7ItMa2UkeSQ8GYr3r4YgksgqWM2lbRLHUwD