Zing je ook hard mee in de kroeg met Nirvana?
Komend najaar starten we, onder het thema rock, een nieuw zangproject voor mannen!
RockKoor Venray is een nieuw op te richten zanggroep die bekende songs van Nirvana, Live of Bruce Springsteen a capella zal oppakken. Hiervoor kunnen enthousiaste mannen die onder deskundige leiding samen lekker bekende rocknummers willen zingen zich aanmelden. De vorm welke het koor uiteindelijk krijgt, en welke specifieke nummers er uiteindelijk gezongen worden is ook aan de deelnemers, zij bepalen mede de richting. Beatboxers en rappers zijn ook meer dan welkom om zich aan te melden. Ervaring is zeer zeker niet nodig, maar durf je het aan om eens een solo te zingen is dat meegenomen. We gaan werken met een muzikaal team en zullen ook gasten uitnodigen om workshops te geven. Denk aan een workshop vocal percussion, zangtechniek of presentatie.
In september gaan we van start met nieuw repertoire en werken we toe naar het maken van een videoclip, waarvan de presentatie zal worden gecombineerd met enkele optredens. De repetities zullen op donderdagavond plaatsvinden. We beginnen met 1x in de twee weken een repetitie door een echte rocker. Voorbereiden kan ieder voor zichzelf thuis met oefenmateriaal zoals ingezongen oefentracks. Geen verplichting, maar wel een pré om snel het repertoire eigen te worden. Houd onze facebookpagina in de gaten voor meer informatie: facebook.com/rockkoorvenray. Aanmelden kan via rockkoor@venraysmannenkoor.
Wil je al wat zien waar we naar toe willen met dit nieuwe koor, kijk dan eens naar ons voorbeeld www.koorbazen.nl
Zie ook de bijgevoegde foto (bron: koorbazen.nl) van deze te gekke groep mannen. Een leuke video kun je hieronder bekijken om een impressie te krijgen. RTV Oost volgde de mannen tijdens hun optreden tijdens de zwarte cross.