En jij mag meedoen! Geef je snel op!

Het VMK bestuur heeft besloten om met ingang van donderdag 3 juni weer beperkt te gaan repeteren op vrijwillige basis en op inschrijving.
De enige “eis” voor deelname is dat je je goed voelt en geen corona gerelateerde klachten hebt!

Deze “eis” geldt ook voor mannen die graag kennis willen maken met het Venrays Mannenkoor. Door bijna anderhalf jaar “corona-vakantie” moeten dirigenten en zangers als het ware een nieuwe start maken en is dit een uitstekend moment voor nieuwe zangers om in te stappen.
Wil je deze repetities meemaken stuur dan een mailtje naar info@venraysmannenkoor.nl en je mag zonder verplichtingen meedoen. We zingen in groepen van maximaal 30 personen.

De repetities vinden plaats op de tribune van SV Venray. Vorig jaar was dit ook al een aantal malen het geval. Fijn voor ons omdat we weer kunnen repeteren en in de pauze en na afloop een biertje kunnen drinken en dat is weer fijn voor de kantine van SV Venray! SV Venray: bedankt!!

Omdat de coronaregels door het regionale beleidsteam ( RBT ) van de veiligheidsregio iets ruimer worden uitgelegd dan de nationale regelgeving zijn er zelfs mogelijkheden om eventueel al in binnenruimtes te kunnen repeteren. Wij kiezen er voor om buiten te beginnen.

Hoe het verder gaat is moeilijk te zeggen.
Gaan we naar Rotterdam? Komt er een Eindejaarsconcert? Komt er in samenwerking met St. Catharina Leunen-Veulen-Heide een kerstconcert? We zetten vol in op repeteren om hiervoor klaar te zijn. Wij hebben er zin in!

Houd in elk geval de berichtgeving via de website, lokale bladen en onze facebookpagina in de gaten.