Terwijl we deze feestelijke tijd van het jaar vieren, kijken we terug op 2023, een jaar van volledige herstart en muzikale vernieuwing onder de bezielende leiding van onze dirigent Ron Hanssen. We hebben momenten van pracht en praal beleefd, met onvergetelijke optredens samen met Vivace in Weert en het Sophia Kamerkoor in Venray. Ons repetitieweekend in Rolduc was een bron van inspiratie en gezelligheid. En wie kan de fantastische Vastelaoveszondag vergeten, met onze bijdrage tijdens de Vastelaovesmis en het optreden van het Hofkoor Revival op de Grote Markt?
Ook was er tijd voor vreugde en verbinding tijdens de zomerse feestmiddag en het speciale uitje voor onze niet-actieve leden. Met trots denken we terug aan “Roojse Kels LIVE!”, een initiatief dat onze rijke traditie voortzet met nieuw élan.
Maar 2023 had ook zijn sombere momenten. We herdenken met respect onze leden Roy Schumacher en Hans Oudenhoven, die altijd in onze herinneringen zullen blijven, vooral tijdens deze feestdagen.
Als klap op de vuurpijl komt zaterdag nog ons concert “A journey to Christmas” samen met Venrode Voices. Een muzikale reis die we waardig zullen afsluiten tijdens de Heilige Mis op eerste kerstdag. Psssst er zijn nog enkele kaarten.
Met het oog op de toekomst kijken we uit naar het genieten van de feestdagen, omringd door dierbaren. Wij wensen jullie allemaal een gelukkig en muzikaal 2024 toe!
🎵🥂 Fijne Feestdagen en een Gelukkig Nieuwjaar! 🥂🎵