Gisterenavond gaf Ron Hanssen als nieuwe dirigent van het Venrays Mannenkoor zijn eerste repetitie. Een gevarieerde repetitie in hoog tempo met veel bekend, maar ook nieuw repertoire die samen met de muziekcommissie gekozen was. Een mix van nummers die ervoor moet gaan zorgen dat beide aan elkaar kunnen wennen om vervolgens het beste uit het koor te halen.

Ondanks de vakanties was het merendeel van het koor al aanwezig om de nieuwe dirigent te verwelkomen. Dit laatste werd onder leiding van Jac Janssen gedaan door een zeer welkom Hoera te zingen. Als “beloning” voor de eerste repetitie kreeg de kersverse dirigent aan het einde van de repetitie het allereerste nieuwe VMK poloshirt uitgereikt die natuurlijk direct gepast moest worden. (zie foto’s)