Uitverkocht concert met voor iedereen toegankelijke afterparty

Vrijdag 20 december bestaat het Venrays Mannenkoor exact 110 jaar. In dit jubileumjaar zal het koor zich regelmatig, op diverse podia, van zich laten horen. Zaterdag 21 december vindt het traditionele Eindejaarsconcert plaats. Een concert volledig in kerststijl dit jaar zal een samenwerking zijn tussen het mannenkoor en de jongerenkoren SING en Singeltjes o.l.v. Jacqueline Fijnaut.Het concert is al geruime tijd uitverkocht, maar er is ook een afterparty! Na afloop, zo rond 22.30 uur, is in de foyer de afterparty met feestband Fezz. Iedereen die mee wil vieren is hierbij van harte welkom! De entree is gratis.

Op 1e Kerstdag is om 9.30 uur. de hoogmis in de Grote kerk. Het Venrays Mannenkoor luistert deze mis, samen met het koperkwintet o.l.v. Romano Dieteren, op. We nodigen u uit om u door ons in de kerstsfeer te laten brengen.