Door de huidige ontwikkeling van de coronapandemie en daaraan verbonden beperkingen heeft het bestuur van het Venrays Mannenkoor besloten alle geplande activiteiten voor de rest van dit jaar te schrappen. Wellicht wordt een uitzondering gemaakt voor de H. Mis op Eerste kerstdag .

Dit betekent ook dat het Eindejaarsconcert 2021, “Thank You For The Music” waarin afscheid genomen zou worden van dirigent Anton Kropivšek jammer genoeg niet doorgaat.

Diegenen die via het VMK kaarten voor dit concert hebben besteld hebben intussen al bericht gehad over de verdere afwikkeling.
Bezoekers die via de schouwburg kaarten voor fit concert hebben besteld worden verzocht contact op te nemen met Schouwburg Venray.

“Thank You For The Music”, wordt nu gepland voor het voorjaar van 2022. De juiste datum zal later worden bepaald, natuurlijk ook weer met het oog op de ontwikkelingen rondom corona rond die tijd.
Zodra de juiste datum voor het concert in het voorjaar bekend is kan men weer kaarten bestellen via de website van het Venrays Mannenkoor, www.venraysmannenkoor.nl of bij de Schouwburg in Venray.

Het bestuur van het Venrays Mannenkoor betreurt het dat het traditionele Eindejaarsconcert en het optreden met Harmonie St. Catharina niet door kunnen gaan maar hoopt op begrip van het publiek en verwelkomt u graag weer in het voorjaar. Ook voor het concert met St. Catharina zal naar een alternatief worden gezocht.

Verdere ontwikkelingen rondom de activiteiten van het VMK kunt u volgen via de website van het koor en de lokale media.