De voorbereidingen voor ‘’Roojse Kels LIVE!‘’ vorderen gestaag. Zoals bekend organiseert het Venrays Mannenkoor (VMK) onder deze noemer op 7 oktober een swingend TOP2000 concert in de Schouwburg Venray. Ook mannen die geen lid zijn van het koor hebben de kans gegrepen om dan het podium te betreden.

De uitvoerenden zijn daarom naast ervaren ook onervaren zanggroepen uit Venray en omgeving, zowel oude bekenden als nieuw talent. Sommigen met een link naar het VMK, zoals Chill, Vocal Jazz Ensemble en Dé GZN. Maar ook verrassingen, want had u al gehoord van SOW!!! of van De Bosuil Boys?

Verder geven een aantal bekende namen acte de présence. Zo zal Geert Pelzer met De Oudlanders op het podium verschijnen en zal Bruno Lord (Venrayse deelnemer aan The Voice Senior) o.a. optreden met het VMK. Alle deelnemers hebben inmiddels de eerste sessies met professionele vocal coaches Sandor Stürbl en Tom Wesselink achter de rug. Tom zal als onderdeel van “The Jukebox Boys” ook nog zorgen voor een extra toegevoegd accent in dit concert.

De voorstelling vindt plaats in de Bolzaal en er zijn alleen staanplaatsen, zodat iedereen volop kan meeswingen met de muziek. VMK wil op deze manier iedereen de gelegenheid bieden om op een andere manier kennis te maken met moderne mannenkoorzang en om met vrienden en vriendinnen een topavond te hebben.

Dit initiatief wordt ondersteund door het Fonds voor Cultuurparticipatie. Mede daardoor kunnen er tot 15 juli early bird tickets worden aangeboden tegen een gereduceerd tarief van 12,50 euro. Kaarten zijn verkrijgbaar via de website van Schouwburg Venray.