De voorbereidingen voor “A Journey to Christmas” vorderen gestaag. In dit concert nemen het VMK en Venrode Voices het publiek mee op een muzikale reis.

Deze bijzondere reis begint op een oud treinstation en ontvouwt zich langs een spoor van zowel klassieke als moderne nummers, waarvan de melodieën en harmonieën naadloos aansluiten bij de betovering van Kerst. Onderweg zullen de koren ook enkele nummers gezamenlijk ten gehore brengen en er zal gelegenheid zijn voor de bezoekers om mee te zingen.

Onder leiding van dirigenten Max Smeets en Ron Hanssen zullen Venrode Voices en het VMK het publiek trakteren op een betoverende avond die bij uitstek geschikt is om samen met familie en vrienden in de stemming te komen voor de feestdagen.

De aanvangstijd van het concert is 20.15 uur. Kaarten zijn te koop aan de kassa van Schouwburg Venray, of online via de website www.schouwburgvenray.nl.